راهنمای خرید بچینگ پلانت ( ایستگاه مرکزی بتن )

مقاله پیش روی  را  با هدف  و راهنمایی و اطلاعات  بیشتر  برای خرید  یک خط ایستگاه مرکزی  بتن  ، یا بچینگ پلانت  را در اختیار شما  عزیزان و سروران گرامی قرار می دهیم .

مشکلاتی که برای خرید  یک دستگاه  بچینگ پلانت  یا ایستگاه مرکزی بتن   با آن مواجه  هستید  بیشتر آن است که حتی با

تجربه ترین افراد   نیز  هنگام خرید  برای جایگزین کردن  افزایش ظرفیت  یا افزودن  یک خط  دستگاه دیگر  با موانعی روبرو میشوند .

پیشنهاد ما  برای راحتی و سهولت  در خرید  یک دستگاه   بچینگ پلانت  این است که قبل از تماس  با یک  تولید کننده و یا فروشنده   پاسخ      برخی  سئوالات  خود  را در خصوص  نوع و مدل دستگاه بچینگ  و برای تامین  چه نوع بتن و دستگاهی که برای پروژه  باشد  یا جهت احداث  خط کارگاه بتن آماده  و یا برای فروش که در نهایت  به خرید و عقد قرارداد  باشد را به نظر  شما عزیزان میرساند .

در اینجا ما به نمونه هایی ار سئوالات  اشاره میکنیم  که :

شما در جستجوی  چه نوع بچینگ پلانتی هستید .

  • آیا بچینگ دو منظوره    با ظرفیت معمولی  باشد ؟

  • بچینگ تک منظوره   تر و یا خشک باشد ؟

  • بچینگ برای پروژه ها باشد ؟

  • یا بچینگ برای احداث ایستگاههای مرکزی بتن  برای بتن آماده    باشد    ؟

اینها برای شروع و  اطلاعات  هم برای  شما و هم برای فروشنده  خواهد بود .

مرحله بعد دستگاه بچینگ که خریداری میگردد را در چه محلی نصب و راه اندازی  خواهید کرد  .

آیا  محل مورد نظر  شما  از لحاظ  مقاومت   مناسب  برای  نصب و  راه اندازی دستگاه بچینگ  هست یا نه ؟

و یا محل مربوطه   از لحاظ رانش    و یا متزلزل  نبودن و یا محلی نباشد که در آینده   محل ورود سیلات  و یا  امثالهم  باشد    .

ما به شما کمک و مشاوره  خواهیم داد  تا پروژه خود  را  مورد ارزیابی  دقیق و کارشناسانه  قراردهید و تجهیزات  دیگر را  با قیمت  مناسب  و با عالیترین  نوع آن  تهیه و راه اندازی نمایید .

پس از بررسی های لازم میزسیم  به نوع تجهیزات  و نوع  دستگاه  بچینگ  و بتنی را که میخواهید  تولید  نمایید و در چه ظرفیت و تیپی باشد   و چون این دستگاهها متفاوت هستند و هر ظرفیت  تولید  را  با  میکسرهای  مختلف  مانند  : میکسر وان شافت و یا سینگل شافت ، میکسر تویین شافت  ، یا میکسر پن  و یا میکسر درام  میشود  ساخته شود .

مرحله دوم : انتخاب دستگاه بچینگ برای احداث بتن آماده  برای فروش  در سطح شهر  و مراکز مختلف میباشد .

از مهمترین  مواردی  که برای  نصب و راه اندازی  دستگاهها ی بچینگ  و ایستگاههای  مرکزی  بتن  در پروژهها  میتوان  مورد استفاده  قرار گیرد   به موارد ذیل اشاره میگردد :

1-کاهش هزینه در مورد خرید بتن آماده از بیرون  و انتقال آنها

2-تهیه بتن استاندارد  طبق  دستورات  کارفرما و ناظرین محترم

3-تهیه بتن در هر ساعت از شبانه روز طبق  برنامه های داده شده از طرف مدیران پروژه ها

معمولا برای پروژه های عمرانی  اعم از ابنیه  ، راهسازی ،  سد سازی ، تونل ها و امثال آنها  چون مقدار تولید و استفاده بتن در آنها  روزانه

به مقدار و ظرفیت های  بالا  باید انجام شود  و برای این پروژه ها  حتما باید بتن تر  و آماده  تهیه و تولید گردد  ، دستگاههای  با ظرفیت های  80 متر درساعت   ویا 100 الی 120 متر در ساعت  که بتواند  روزانه   تا 800 الی 1200 متر  مکعب بتن تر  تولید نماید فقط با دستگاههای  وان شافت یک متری و یک ونیم متری تر و یا  خط کامل بچینگ  تویین شافت 2 متری   با سیستم  های اتومات و بصورت plc  و با برنامه دهی های متفاوت روزانه هفتگی ماهانه  میبایست  تصب و راه اندازی و خریداری شود .

و توانایی و بهره برداری این دستگاهها فراتر از بچینگ های معمولی خواهد بود .

در انتها و خاتمه برای این قسمت  شرکت تولیدی صنعتی پناهی  ( عمران محور صنعت تاوریژ ) آماده ارائه هر گونه مشاوره و پاسخگویی به سئوالات   شما عزیزان و سروران گرامی در خصوص خرید  انواع بچینگ پلانت ها ی مد نظر شما میباشد .

قیف دوطرفه

قیف دوطرفه

اسکرو سیمان

اسکرو سیمان

فیدر توزین مصالح

تسمه نقاله توزین

تسمه نقاله زیر فیدر توزین

تسمه نقاله زیر فیدر توزین

ایستگاه مرکزی بتن بچینگ پلانت

 

ایستگاه مرکزی بتن بچینگ پلانت

خرید بچینگ پلانت

 

 شرکت ماشین سازی عمران محور صنعت تاوریژ   – ارائه دهنده  انواع مدل های بچینگ  پلانت  و ایستگاههای  مرکزی بتن  بصورت دو منظوره   ترو خشک و  پرتابل و سیار  – انواع الواتورهای  ثابت و سیار  – نوارنقاله های   با عرض 60 – 80 – 100 –  بصورت سیار و ثابت   جهت انتقال مواد معدنی   در معادن مختلف   و معادن شن و ماسه  در طرح و اندازه های مختلف

            

خرید بچینگ پلانت

ساخت و تولید  بتن  با حجم  و سرعت نیاز به دستگاههایی دارد  که به آن بچینگ پلانت میگویند

در هر مرحله  از آماده کردن و ریزش بتن  را یک  بچ  میگویند  و چون  این دستگاه  ها بصورت  پشت سرهم  بتن تولید میکند  به آن  بچینگ  میگویند .

جهت  احداث کارخانه بتن آماده  از دستگاههای بچینگ پلانت استفاده میشود  بچینگ پلانت های دو منظوره  ترو خشک – فیدری –بچینگ با ظرفیت های 20 الی 120 متر  با میکسرهای  تویین شافت و وان شافت و درام میکسر و پن میکسر  تولیدات شرکت عمران محور صنعت تاوریژ است .

 

         فیدر بچینگ پلانت  100 متر خشک

خرید بچینگ پلانت

پرتابل یک متری جدید 60 متر مکعب بتن تر

 

خط کامل بچینگ پلانت   با میکسر تویین شافت 2 متری 120 متر بتن تر در ساعت  برای تولید بتن های RCC

خرید بچینگ پلانت

 

 در مدیریت  ایستگاههای  تولید بتن علاوه بر ساخت  بر مباحث  تئوری و آزمایشگاهی  پیرامون  بتن و تکنولوژی  و طرح اختلاط  مباحث دیگری  مانند تولید بهینه و مدیریت  زمان  نیز مطرح و اهمیت دارد

ماشین سازی عمران محور صنعت  تاوریژ ارائه دهنده انواع  مدل  های بچینگ پلانت  و ایستگاه مرکزی بتن  ، تولیدات  خود را در زمینه  ساخت و تولید  کلیه دستگاههای  عمرانی  و با حفظ  کلی

 

خرید بچینگ پلانت

 

ه  استانداردهای  لازم و با بهترین  و مناسب ترین  قیمت  و با  بالاترین  کیفیت   که سالیان طولانی  توانسته  در خدمت  جامعه  عمرانی  کشور باشد  ، علاوه  بر ساخت  و تحویل  دستگاههای  خود  در داخل  برای شرکتهای بنام  و مطرح کشور   و صادرات بر ساخت و تحویل  دستگاههای  خود  در این راستا 

 

خرید بچینگ پلانت

برای کشورهای  مختلف   و کشورهای همسایه یکی از بزرگترین  سازنده و تولید کننده  دستگاهای بچینگ در زمینه های خط ایستگاههای مرکزی بتن میباشد  که  توانسته جایگاه  خاصی در بین مشتریان و خریداران عزیز خود را پیدا نماید .                

بچینگ پلانت چهار خانه هشت دریچه

 

خرید بچینگ پلانت

 

 

 

تاسیسات دانه بندی شن و ماسه

Translate »